sobota, 4. februar 2017

Syoss 

Koji je tvoj omiljeni drogerijski šampon ili regenerator? Moj omiljeni je "Syoss". Sviđa mi se kako djeluje na moju kosu i kako kosa posle pranja izgleda, također mi se sviđa mirs proizvoda. 

Ako je vašoj kosi potrebna mekoća, probajte neke prizvode od Syoss-a. 



Ovo je moja najomiljenija varijanta jer zaista vlaži kosu. Šampon i regenerator imaju hidrantnu formulu. 

Cena
šampon - 3,89 €
regenerator Oleo 21 - akcija 2,69 €

Količina
šampon - 500 ml 
regenerator - 500 ml


Tražila sam neke nove proizvode za kosu ali najbolji učinak mi daju proizvodi Syoss, tako da sam se odlučila vratiti syoss proizvodima. 

Kosa mi je posle korištenja šampona i regeneratora dosta mekša i ima sjaj i što mi je dosta bitno to da kosu lahko češljam. 
Kao što sam rekla, probavala sam druge šampone, bili su uredu ali kada sam češljala kosu uvek bi me bolilo i kada osušim kosu teško je ispravim i odma nakon po sata bi je morala opet češljat i tako stalno.
Sa kombinacijom šampona i regeneratora od Syoss nemam te problema. 




Koristite li Syoss šampone? Kako ste zadovoljne njihovim učinkom?

Ni komentarjev:

Objavite komentar