sreda, 1. februar 2017

GARNIER BB Cream SkinActive - 12H

Već duže vreme koristim Garnierovu BB kremu i obožavam je.
Prvi put kada sam odlučila kupiti BB kremu kupila sam Niveinu, ali definitivno više mi se sviđa Garnierova krema.
Cena ovog proizvoda je od 5 € do 7 €.
Pakiranje Bočica sadrži 40 ml. Tuba je izdužena i lagana i praktična je za ponijet.
Tekstura je tečna i lagana zbog čega je dobra za razmazivanje. Krema se može nanijeti u više slojeva za bolje prekrivanje. Kod proizvoda mi samo smeta to što je tuba napravljena tako što mora biti uspravno i kada proizvod otvorim, previše izadje kreme i nekada napravim mali nered, ako nisam bila pozorna kako otvoram tubu. Tako da pazite kako je otvorate da i vi ne bi napravili nered i bezveze trošili proizvod.
Krema daje matt efeka.

Kremu nanosim sa četkicom ali lahko se nanese sa prstima čak manje proizvoda vam treba ako nanosite sa prstima. Meni lično se više sviđa nanositi sa četkicom za tekući puder.
Savjetujem vam ako vaša koža nije dovoljno nahranjena i hidrirana, BB krema naglasi svaki dio kože koji nije nahranjen za koji niste znali da postoji, stoga vaše lice njegujte sa kremama koje hidriraju i hrane kožu i nekada napravite piling. Ja uvek pre korištenja BB kreme koristim kremu za svakodnevnu upotrebu (Nivea, Balea, Bekutan,..).

Boje postoje dvije nijanse, a to so svetlija i tamnija. Nijansa Light je primjerna za srednje svijetlu do srednje tamnu put. Dok je Medium primjeran za tamnu put. Osobe sa svetlim tenom bi morale miješati još jedan proizvod sa BB kremom.
Ja korisitm Light nijansu. Krema se dobro stapa sa tenom i kada je stavim na lice kao da mi osvježi.





Trajanje na licu na mojoj koži krema traje odprilike 6-7 sati, zapravo mism da je to sasvim normalno za ovaj proizvod ako gledamo cenu, a ako vam treba duže vremana možete uvijek sa sobom je imati, kao što sam pre napisala lagana je i praktična za poneti i nije je teško nanijeti.



Kreme ima zaštitni faktor 20 što je dobro kada je ljeto.
BB krema se može kupiti u DM-u, Müller-u, drugim drogerijama i trgovinama.

Miris- Što se tiče mirisa, meni se lično sviđa, možda će nekome smetati jer je jak ali to je stvar ukusa. Nova verzija sa grejpfrutom mi se sviđa više od prošle verzije.  


 Odstranjivanje BB kremu uklanjam tako što se umijem sa gelom za lice.



Ja sa zadovoljstvom koristim Garnier BB kremu 😊.






Ni komentarjev:

Objavite komentar